کد مطلب:259491 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:157

بیانیه ی سید صادق حسینی شیرازی
بیانیه ی آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی در رابطه با بمب گذاری و هتك حرمت بارگاه مطهر ائمه ی مسلمین امام علی بن محمد الهادی و امام حسن بن علی العسكری علیهماالسلام در شهر سامرای عراق.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون و العاقبة للمتقین

در ماه محرم الحرام، ماهی كه در آن حرمت پیامبر خدا صلی الله علیه و اله با ریخته شدن خون فرزند گرامیش امام حسین علیه السلام شكسته شد؛ باز ستم جویان و كینه توزان ولایت، همانند حركت گذشته متوكل عباسی در تخریب ضریح پاك امام حسین بن علی علیه السلام در كربلای معلا و وهابیت در تخریب قبور ائمه علیهم السلام در قبرستان بقیع، اقدام به بمب گذاری و تخریب مرقد پاك ائمه مسلمین امام علی بن محمد الهادی و امام حسن بن علی العسكری علیهماالسلام نموده اند.



[ صفحه 364]



این جانب مراتب تسلیت خود را به حضور مولایمان ولی الله، و منتقم خاندان اهل بیت عصمت و طهارت عجل الله تعالی فرجه الشریف، عرض نموده و مراتب حزن و اندوه خود را در رابطه با این اتفاق عظیم و جرایم منفور غیر انسانی، اظهار می دارم.

از خدای متعال خواستارم تا افرادی از میان مسلمین برانگیزد كه سد راه این گونه اعمال ددمنشانه، بر مبنای شرع و آن گونه كه اقتضای وظیفه ی شرعی شان ایجاب می كند، باشند.

و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم

چهارشنبه 23 / محرم الحرام / 1427 ه. ق

صادق الشیرازی